Merhaba,
Kullandığım siyah iphone 4 16 GB telefonum vardı,arızalandı garantiye gönderdim ve yenisini göndermişler.Kutusunda açmadım poşetinde duruyor sıfır telefon satmayı düşünüyorum iphone 5 alacağım için. İlgilenen arkadaşlar ulaşabilirler.
Yaklaşık 4 ay civarında halen garantisi devam etmektedir.Ürün vodafon cihazıdır.Kaçak veya yurtdışından gelmiş bir ürün değildir.Sıfır kutusunda bekliyor.
İstediğim fiyat 900 TL dir