Chemistry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
otuyrduğun semtte internet kullanıcısı çoksa netin sürekli düşük olur sana
8 mbye kadar dediği için o herzaman haklı durumda kalır
sürekli arayıp dur olmazsa netini sabitlesinler
neti 4e sabitlettirdim.benim semtimde 11mb kullanan var.