Konu
Dsmart - Türk telekom bu 2 firmanın saçmalığından anlayan gelsin bi
04-05-2013, 14:34:26
#3
kadere61
Chemistry adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
otuyrduğun semtte internet kullanıcısı çoksa netin sürekli düşük olur sana
8 mbye kadar dediği için o herzaman haklı durumda kalır
sürekli arayıp dur olmazsa netini sabitlesinler
neti 4e sabitlettirdim.benim semtimde 11mb kullanan var.