Murat.Salman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aboo oldumu şimdi bu ya ben şu an yurt dışındayım o kadar bekledik birileri yapsada gitsek görüşsek tanışsak diye olmadı

haziran ortalarına kadar yurt dışındayım ben yav :S
sen gelıncede yaparız hocam yaz boş geçer mi hiç