togican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir gün bir şey yaratıp mesela bir tema 30 dolardan sat.1 ay sonra bir bak 250 tane ayrı blogta senin teman.Demez misin
''ulan ben 30 kişiye sattım tek domainlik bunlar benim emeğimi çalmışlar.''

Tekrar ediyorum ilk önce herkes kendi kapısının önünü süpürecek.Şurda dürüstçe oylama yapalım,bakalım her 100 kişiden kaç tanesi orijinalini satın alıp kullanmış.

Hikaye bunlar.

Hadi bir daha söyleyeyim.Kul hakkı emek hakkı yiyen herkes ilk önce gidip o prgramları satın alacak ondan sonra burda vay efendim sen naptın,sen emek hırsızısın diyecek
Umarım sizi şikayetim var kategorisinde bu nedenlerle hiç görmem. Nasılsa olaylara çok normal herkes yapıyor gözü ile bakıyorsunuz.