Konu
UEFA Yarı Final 2.Maç | Benfica - Fenerbahçe | 2 Mayıs Perşembe | 22:05'de Star'da!
02-05-2013, 22:59:55
#3
corpixx
Kalp çarpıntım hala geçmedi allah allah ya
Heyecandan maçın keyfini çıkaramıyorum uzun zamandan beri ilk defa fenerbahçe maçında böyle heyecan yaptım.
Başarılar fenerbahçem 45 DK kaldı dayanın ....