Merhaba, Yurt dışından iPhone5 hediye gelmişti. Telefona geçici kayıt yaptırmıştım. Mesaj geldi 3 gün sonra kapanacakmış kayıt düşmüş.

Yurt dışından yeni gelmiş ve pasaport kaydı yapabilecek varmı ?

Ücretiyle satın alacağım. Edevlet şifresiyle sanırım kolay yapılıyormuş.