Savcı arkadaşın değil abin dahi olsa ; adamin sabıkası yoksa. Hiçbir ceza almaz, çoook çoook iyi kanitlar sunarsan, ancak dolandirdiği parayi sana geri öder. En alt limitten ( en kötü ihtimalle ) ceza alir o da dişaridan. Gelir bide senle burda dalga geçer..
Sizin söylediğiniz profesyonel dolandiricilik değil nitelikli dolandiriciliktir.
128 seneden yargilanip 2 yıl ceza alan onuda yargitayin bozduğu davalar gördüm
dipnot : Sizide, karşi dolandirici diye itam ettiğiniz şahsida tanimam.
Yapan cezasını elbet birgün bulur..
İyi forumlar.