ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhteşem Yüzyıl var o yüzden maçı vermiyorlar Korkuyorum birgün bir türk takımı finale çıksa çarşamba günü maçı olsa Muhteşem Yüzyıl var diye tv'de maçı göstermeyecekler

Messi yedek ise Barcelona zaten turu geçemezdi şimdi imkansız bir hal aldı
Türk takımı değil ama bundan bir kaç yıl önce uefa ligi show tv deydi. uefa finalini acunun programı var diye gece 1de banttan yayınlamışlardı