Muhteşem Yüzyıl var o yüzden maçı vermiyorlar

Korkuyorum birgün bir türk takımı finale çıksa çarşamba günü maçı olsa Muhteşem Yüzyıl var diye tv'de maçı göstermeyecekler
Messi yedek ise Barcelona zaten turu geçemezdi şimdi imkansız bir hal aldı
Türk takımı değil ama bundan bir kaç yıl önce uefa ligi show tv deydi. uefa finalini acunun programı var diye gece 1de banttan yayınlamışlardı