Konu
Skype'a geçmek istemeyenler için, MSN ile devam etmenin %100 çözüm yolu!
01-05-2013, 17:39:10
#3
frmpostcusuyum
denedim oldu arkadaşlar sağol hocam bi,rde pcyi kapatmaya gerek yok saatin ordan msn işaretinden çık diyin sonra yeniden acın oluyor