https://www.r10.net/vbulletin/1035861...ni-hatasi.html böyle bir sorunum vardı....
Ares ilgilendi ve çözdüü...ben artık umudumu kesmiştim forumdan.... özverili birşekilde ilgilendi... bilgisine ve tecrübesine sözlerim yetersiz kalır...
kendisine tekrar teşekkür ederim.