SNCR_1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
NutShot1

neden çarşı diyelimki balcalı arkasında güzel bir yere gittik tolgahan'ın dediği gibi .. çarşıda buluşmaya ne gerek var yolu niye uzatıyorsunuzki üniversitede buluşulur ordan gidilir.
olur tamam farketmez hocam ben bilmeyenler ve mersinden gelecek arkadaşımız için söylemiştim