NutShot1
neden çarşı

diyelimki balcalı arkasında güzel bir yere gittik tolgahan'ın dediği gibi .. çarşıda buluşmaya ne gerek var yolu niye uzatıyorsunuzki

üniversitede buluşulur ordan gidilir.
olur tamam farketmez hocam

ben bilmeyenler ve mersinden gelecek arkadaşımız için söylemiştim