Anonym0us adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siliyorlar, son degisime gore bunlarlada calisacak pek kalmayacak, 3 aylim prem 80$, 10TB dosya sinirlamasiyla ne bu yahu 10 TB ne ki.... Ne yapacagiz bilmiyorum.. LuckyShare kullanan arkadaslar memnunmu acaba?
Değilim memnun satışları mı saymıyorlar anlamadım gitti. Zaten bir anda 1 TB yükledin mi Lucky e hesabını kapatırlar