Rentaş "herkes işine baksın" sözüm sana değil tabiki, biz taraftarız bizim tabi yükümlülüklerimizden biriside eleştirmek tabiki.
Ben size direk olarak söylemedim ancak bu iş bazen çok abartılıyor takıntı haline geliyor bu konuya istinaden herkes işine baksın dedim.
Kırdıysam affola, ama size söylemedim
Yok hocam kırılırmıyım böyle şeylere hele bir Fenerbahçelinin

. Zaten anladım sizin başkalarına dediğinizi.