Denizciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben size telefonda'da söyledim. 3-5-9 tl nin peşinde değilim. Hatta fazlasını veriyim sağlam olsun dedim.

Siz hala iade ile her şeyin olup bitip kapanacağını sanıyorsunuz. Ben buradaki emeklerimden bahsediyorum size. Para iadesi istemiyorum. En azından burada ve ticketlarda dinlemeniz kafi geldi bana.

Hayırlı günler.
Hayırlı günler efendim

Bir dipnot eklemek istiyorum emeklerinizin boşa gittiğini nereden çıkardınız anlamıyorum biz size yedeklerinizi vermedikmi? yani yedeklerinizi almanız için müsade etmedikmi?