4 yillik acik ogretime gidecegim lys'ye girmeme gerek varmi arkadaslar?
4 yıllık açık öğretim nasıl hocam ben şuan üni okuyorum 4 yıllık ayrıyetten bir de açık öğretime yazılmayı düşünüyorum 4 yıllık işletme iktisad vs birde o şekilde bitirmeyi düşünüyorum naısl acaba bilgi verirmisiniz.