Geçmiş olsun hocam. Paypal çok sıkıntı işler yapıyor. Benim de 280 TL paramı yediler. Karşı tarafın *********** olduğunu bile bile paramı iade etmediler bir de üstüne 60 TL avukatlık masrafı kestiler. Beni bankaya karşı savunacaklarmış sözde. Savundular sanırım banka müşterisinin haklı olduğunu düşünüp iade etmedi paramı.
Sizin için sevindim gerçekten.