Kodu sabah siteme yerleştirdim. Hala raporlarda 0 "yazıyla sıfır" gösterimi bile saymıyor. Panelden mesaj attım sitenizi gönderiniz dediniz onuda yazdım sonrada tickette yazdıklarımın hepsi silinmiş ?