R10'da ki Fenerbahçe'li arkadaşları anlamak zor, istiyorlar ki herkes feneri desteklesin, tüm Türkiye fenerli olsun. Öyle olmayınca da kırıcı sözler hakaretlere başvuruyorlar. Bunu yazdığım için bile az sonra hakarete maruz kalabilirim hayırlısı