Konu
UEFA Yarı Final 1.Maç | Fenerbahçe - Benfica | 25 Nisan Perşembe | 22:05'de Star'da!
26-04-2013, 00:15:48
#1
Syntax
R10'da ki Fenerbahçe'li arkadaşları anlamak zor, istiyorlar ki herkes feneri desteklesin, tüm Türkiye fenerli olsun.
Öyle olmayınca da kırıcı sözler hakaretlere başvuruyorlar. Bunu yazdığım için bile az sonra hakarete maruz kalabilirim hayırlısı