Mexician adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Gecmis olsun.henuz 4 tb dosyam yok AMA 4 tb uzeri dosyasi olan baya kisi var.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bence kendileri için en iyi olanı yaptılar. rapidshare den sonra millet yedek olarak rapidgatora yüklendi. yedek amaçlı kullananlarda linkleri paylaşmadıkları için gator kazanç sağlayamadı. Ne oldu? maliyetleri arttı. Şimdi ise Mega-Gator karışımı birşey oldu. Ayrıca tarifeyi değişmişler. Yeni tarife 10TB storage in 90 günlük fiyatı 80$ ki bu işten para kazanan adam için birşey değil.