SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar


https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1067124218

konuda görüldüğü üzere r10 nun bir İzdivaç bölümüne gerek olduğunu düşünüyorum

ne dersin: bence evet
Hocam yine de kötü fikir değil fakat sosyal forum değil burası tabi açıp açmamak Adminlerimin takdirine kalmış fikrinize de saygı duyuyorum mantıklı