Konu
R10 İzdivaç Bölümü Açılsın
23-04-2013, 21:43:28
#9
canberk123can
Üyeliği durduruldu
SunucuservisTR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
merhaba arkadaşlar
https://www.r10.net/showthread.php?p=...post1067124218
konuda görüldüğü üzere r10 nun bir İzdivaç bölümüne gerek olduğunu düşünüyorum
ne dersin:
bence evet
Hocam yine de kötü fikir değil fakat sosyal forum değil burası tabi açıp açmamak Adminlerimin takdirine kalmış fikrinize de saygı duyuyorum mantıklı