Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hem burda daha ortada olmayan bir iş için insanları meşgul et , hem de itiraz ettiğimizde boş konuşma de.. asıl sen boş konuşuyorsun.
Mantıklı mı şu yaptığın, henüz iş bitmemiş diyorsun...
bitince logo isteği için konu açın o zaman.
Ne kadar bekleyecek insanlar bir gün mü, bir hafta mı, bir ay mı?