akmanbilgisayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba... bir arkadaşımdan samsung galaxy note 2 cep telefonu aldım.. telefon için yurt dışı dedi bir kaç ayarı yapıp açtırıp sana verecem dedi getirdi verdi.. telefonun kapağını söktüm menülere felan baktım note2 ayarlarına bire bir benziyor ancak telefon kapatıp açarken mediatek diye bir yazılı logo çıkıyor onun peşinden de android diye bir yazı çıkıp pin istiyor.. artı kalem foksiyonlarını kullanamıyorum.. acaba bu telefon çil malımı yada farklı birşey mi var?? tam emin olmadan da gidip arkadaşı kırmak istemiyorum.. artı telefonda made in korea by samsung yazıyor.. şimdiden yardım edenlere teşekkür ederim..
biz buna replika diyoruz genelde. yani açayım evet çin malı veya kore malı artık hangisi oldugu onemlı degıl orjınal değil bu bir gerçek