isimtescil pişmanlıktır.

5 gündür hostlarında bir eklentiyi çalıştıramadım. localhostta çalışan bir eklenti hostlarında ne hikmetse çalışmadı. Zaten site bağlantı kopmalarından ayda yılda bir kere açılıyor.

Şöyle söyleyim artık üstüne para verseler isimtescil ile çalışmam