Konu
Gençlerbirliği - Fenerbahçe (21-04-2013)
21-04-2013, 22:39:10
#29
JustRulz
Tribünlerin " Şike yapsana şike yapsana Aziz Yıldırım şike yapsana " sloganları ile inlediği güzel bir maçtı.Tebrikler Gençlerbirliği