enstantane adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
biz sitemizin forum bölümünü açmaya karar kılınca vb5 kurduk kullanıyoru. hatalar mevcut elbet yeni bir sistem.
incelemek isteyen arkadaşlar için.

http://forum.birkarefotograf.com/

vb5 türkçe resmi destek sitesi yok. bunun eksikliğini hissediyoruz.

genel anlamda elbette yeni sistemler iyidir. ama yeni sisteme alışmak ve geçmek çok zordur.

ha şu var 4,0 kullanıcısı olsam 200 dolar verip 5e geçmem. ama yeni lisans alıpda eski sistemi kullanmak yeni kurulumlar için biraz abes olur.

gezin görün bizim siteyi. bakın bakalım.

şu an türkçe dil paketi sıkıntısı ve bir takım database sıkıntıları yaşıyorum.
onun dışında güzel gibi duruyor. ama 4,2,1 de kurup denemek istemiyorum deil.
Dil dosyası olarak dilerseniz şunu test edin;
http://www.tr-vbulletin.com/vbulleti...syasi-262.html

Saygılar,