Kaç gündür konuya bakıyorum da hala üsteliyorsunuz.
Kardeşim alırsın hit programını basarsın hiti veya alırsın bir 10-20klık site basarsın iframe i yaparsın o kadar hit. Bu domainin kaliteli olacağını göstermez ki. O domain regfee 'dir onu söyliyim sana.
Ayrıca ver bana hitin kaynağını yani nerden geliyor bu hit kardeşim. İçinde hiçbir şey olmayan bir siteye niye girsinler, nerden girsinler. Adamlar arama çubuğuna facehizmet.com mu yazıyorlar. Bu saçmalıklar da bir yere kadar ya. Forumdaki üyeleri aptal yerine koyuyorsun ve hala üsteliyorsun.