Merhaba

Localhost'da ASP kodları çalıştırmak istiyorum fakat daha öncesinde xampp ve wamp server kurulu olduğu için tarayıcı satırına "localhost" yazınca Apache web server geliyor. ISS devreye girmiyor.

Xampp ve wamp programlarını kaldırdım fakat ISS başlamıyor. ISS Gelmesi için ne yapmam gerekiyor bilen arkadaşların tavsiyesine ihtiyacım var. Kolay gelsin.