TitusPullo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ulusoy, Varan ve Kamil Koç dışında mecbur kalmadıkça başka firmaya binmem. Metro'da ki personelin kalitesi çok düşük bana göre. TV meselesine gelincede en ön koltukda tv var.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:20:21 -->-> Daha önceki mesaj 20:18:29 --

Merakınızı gidermeniz için hocam, en öne bakın
İlginiz için teşekkür ederim hocam içim rahatladı umarım memnun kalırım metrodan mecbur kalmasam almazdım zaten