lutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uzantı konusunda takıntınız olmasın diye düşünen ve fikrini savunan arkadaşlar olacaktır ama biz uzantının çok da doğru bir seçim olmadığını düşünüyorum. özellikle bu tür anlamı olmayan isimlerde.
bana sadece ben 10' i çağrıştırdı ama uzantı kötü olduğu için regfee diyorum.
Hocam diger uzantilari dolu
bu vardi sadece
Evet bende Arastirdim
Ben 10 oyunlari var
b10
:-)