konu sahibi arkadaşın affına sığınarak yazıyorum (Online destek saatlerinin dışında kalmamdan ve yaşadığım problemlerde diğer script sahipleri neler yapmış daha hızlı anlayabilmek için)
Fırsat scripti kullanan arkadaşlar bana pm atabilirmi? Yapamadığım ve yapmakta zorlandığım bir kaç detay var yardımlarınızı bekliyorum acil...