marqha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kusura bakmayında "Adsense e? dava acacağım" mı dediniz?"
Evet Cok mu anormal bişey arkadaşım hak aramak anormal bişeyse acmıyalım o zaman adsense diye gözünüzde büyütmüşünüz neymiş bu adsene arkadaş ya neyinden korkunuz var onu çözemedim yarın işlemleri başlatacam avukata söledim o ilgilenecek