canberk123can adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Bu sitenin uyarı kutusu var girmem." mi diyecek?
Evet diyecek, şahsen ben diyorum. Hele, siteye girince Facebook sayfamızı beğenin diye açılan pop-up sayfaları yok mu, deli ediyor insanı. Arama sonuçlarında gördüğümde tıklamıyorum bir daha o siteye.