ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende tam olarak bunu bekliyordum şöle biraz geçmişe dönün iskenderin zamanına aron fellerin zamanına. şöle söliyim diziye geçmişi sağlam olan kişileri kattıklarında polat'ın çevresinde bulunan birisini gömmeden ölmüyordu bu mantıkla gidersek eğer bu adamı ahım şahım biri olarak diziye sundukları için polatın çevresinden birini gömeceğini tahmin ediyordum. adamın ne kadar pisikopat olduğunu geçen bölümde gördük , gerek cezaevindeki hareketleri gerekse uçurumdan suya atlaması. polatın çevresinde abdulhey ve cahit kaldı bunların öleceğine ihtimal vermiyordum adil beyi değilde savcıyı yada annesini veya babasını vurur diye tahmin ediyordum ama çevresinden önemli birini gömecekti buda adil bey oldu. dikkat edin böle diziye sokulan karekterler birini gömmeden ölmüyor. adil bey bu adamı yıllarca içerde tuttuğu için doğal olarak adil beyi bu şekle getirmesi kaçınılmazdı tabiki. bu sezonun finalini şöle tahmin ediyorum polat , senceri final bölümünde ya öldürücek , yada ele geçirdiği sahnede biticek. yeni bölümde ise polat heyet başkanı olup kgt elemanlarıyla birlikte operasyonlarına devam edicek veya bu heyet olayını kabul etmiyip kgt'nin başında devam ederek heyet başkanını güvendiği biri yapıcak.
haftalar önce yaptığım yorum ile gelecek bölüm fragmanı uyuşuyor sanırım