Konu
Gözüme çarpan r10 üyeleri
14-04-2013, 00:00:56
#4
selcuksepetci
sio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selçuk iyidir ya, severim.
Keza oda beni sever.
Tabi ki severim
sevmemek olurmu hiçç ayıp