Şahsen Tekirdağ Çorluda oturuyorum.
Ayrıca Çorluda üniversite öğrencisiyim. O kadar reklam yapmaya abartmaya gerek yoktur. Çorlu biranda nüfus akımına uğramış, nüfus patlaması yaşamış bir yerdir. Sanayi şehridir. Çok sayıda fabrika vardır. Çorludaki nüfusun çoğunluğu doğunun, karadenizin köylerinden gelmiş kişilerdir. Ne kadar modern olduğunu siz hesaplayın. (köylerden iş bulmaya gelmiş kişiler) Şahsen Bende karadenizin bi köyünden göç ettim. Üniversite öğrencisi için pek gezilecek mekan yoktur. Bi orionu var. Geçen yaz yapılmış Gölbaşı da yapılmış. Piknik yapmayacaksanız yada sevgilinizle gitmeyecekseniz gölbaşı sizin için sıkıcı yer gibi olur.
Öğrenciyseniz kolay kolay ev vermezler, iş vermezler bunları çok zor bulursunuz. Kızların çoğunluğunun sevgilisi vardır. Birçoğunluğu 1 haftada yüzük takarlar. Çoğu kızın peşinde bi belalısı vardır. Birine aşık olduysanız dayak yeme olasılığınızı da göz önünde bulundurmalısınız. Kızlar güzel diye bişey yoktur. Sadece liseli kızlardan bazıların etek boyuyla alakalıdır o güzellik. O kızlarında peşinde bi belalısını vardır. Ve biraz tehlikelidirler. Arkanız sağlamsa kızı ayarlarsınız. Arka yoksa bi köşede dayak yersiniz. Boşuna rezil olursunuz.
SONUÇ olarak
Çorluda bir organizasyon yaparsanız ben de gelebilirim.