ejder024 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben konuya gayet iyi niyetli bir şekilde görüşlerimi yazdım.Neden triplere girdinki ?
Aksiyom yaratmayamı çalışıyorsun.Konu açmayı biliyorsan gelen yorumlara katlanacaksın.Ben sana hakeret etmedeim küfür etmedim gereksiz yere germe ortalığı.
Bana göre gerçek olma ihtimali %5 diyince beni yalancı çıkartıyosun hocam. Bende buraya bu konuyu bi delinin kuyuya taş atmasıyla açmadım.
Wordpress Türkiye Resmi facebook sayfasından okudum açıklamayı.
Beni asıl merak 'a düşüren gerçek olmasa bile sitenizin yedeğini almanın hiç mi hiç bi zararı yok. Bana bi faydasıda yok. Ama siz nedense inanmak istemiyorsunuz. Yapmayacaksanız yorumda yapmayın yani konuyla ilgilenmiyosunuzki siz laf olsun diye ortaya taş atıyosunuz ?