Friqx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçe çok mu acıttı canını?

Çokmu acı olmuştu?
Siz giderken biz gelmiştik canımızı acıtacak bişey yok kasmayın kendinizi.