Merhaba Arkadaşlar. Bir sorunum var bir şirkette front end olarak çalışıyorum ve bana şöyle bir mail geldi. "Adwords ve Analytics için Loginleri bekliyoruz. Ayrıca Adwords "Conversion"ları okumuyor. Farkında olmadan pixeller çıkarılmış galiba". Benim ilgilenmemi istediler ama adwors ile alakalı daha önce hiç çalışma yapmadım yardımcı olabilir misiniz?
Özel mesajda dediğim gibi şifreleri istiyor olabilirler. Eğer sizin için sıkıntı olmayacak ise maili gönderen kişiye sormanızı tavsiye ederim. Zira yazılım ile ilgili olabilir bu soru veya ben yanlış anladım.