Semihs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok küçük bi araca benziyor, iç hacimleri nasıl? 185 boylarında bi insan rahat oturabilir mi?
Benim boyum 1.92 1 senedir rahatlıkla kullanıyorum. Ha dersenki arka taraf nasıl? arka tarafa binecek kişi senin koltuk ayarına göre rahat edebilir