tbyte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ios programcısı olarak söyleyeyim iyi bir ekiple başlar programını yazarsan aylık personel maaşı 15.000 TL sunucu felan ortalama 5000 desen ayda sana maliyeti 20.000 civarında olur. Ha ekibe grafiklerdir şudur budur koyarsan iş büyür o zaman 40-50 bin aylık maliyeti görürsün 1 sene kendi cebinden karşılarsın sonra kendini kurtarır program.
Bence saki fiyat biraz yüksek olmuş gibi