Konuyu anlamamışsınız sanırım
Free hangi paneli kullanalım dense idi bahsi geçebilirdi ama
Hangi paneli kullanım denmemiş "panelsiz bir sunucu tavsiye edermisiniz ?" denmiş. Bu sorunun cevabı virtualmin olamaz herhalde.
Cpanel lisans'ı var birde oyuzden onunla uğraşmak istemiyorum.Maaliyetli bir hayli.Zaten tek domain barındıracağım.
Ama en nihayetinde panelsiz bir sunucu daha performanslı olur anladığım kadarı ile.Tabi Elazığlı'da doğru söylüyor.
Konuyu açan arkadaş anladığım kadarıyla maliyetsiz birşey istiyor. Panelsiz derken maliyetsiz ve sistemi yormayan demek istemiş diye düşündüm. Panelsiz sunucu yönetimi yapabilecek kapasitede olan biri zaten böyle bir başlık açmaz. buradaki amaç arkadaşın istediği şeyi anlayıp onu doğru yönlendirmek.