Çok ilginç.. hiç kimse virtualmin'den bahsetmemiş.
Konuyu anlamamışsınız sanırım
Free hangi paneli kullanalım dense idi bahsi geçebilirdi ama
Hangi paneli kullanım denmemiş "panelsiz bir sunucu tavsiye edermisiniz ?" denmiş. Bu sorunun cevabı virtualmin olamaz herhalde.