Konu
R10 Counter Strike Pro Server [31.210.48.171]
10-04-2013, 21:22:16
#3
mehmet_
sio adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sXe olmayacak dimi, cuma günü ki turnuvada?
Steam ve EAC sXe kabul etmiyor bildiğiniz gibi. Yine sıkıntı çıkmasında.
Şuan ki olduğu gibi hocam sXe'siz olacak.