sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sXe olmayacak dimi, cuma günü ki turnuvada?

Steam ve EAC sXe kabul etmiyor bildiğiniz gibi. Yine sıkıntı çıkmasında.
Şuan ki olduğu gibi hocam sXe'siz olacak.