Fatih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Faul diyorlar faul nerde ? Eğer gerçek bir fenerbahçeli delikanlı bir fenerbahçeli bu galibiyete seviniyorsa Beşiktaş'lıların bir şey demesine gerek yok onlar son dakikada faul diye yenilen golle aldıkları galibiyeti sabaha kadar gururlarıyla yaşasınlar.Zaten bir fenerbahçeli anca böyle bir galibiyete sevinebilir.Hakem ismet arzuman ve aziz yıldırım denilen şahsiyetlere en yakın zamanda etek göndericem. Çünkü her fenerbahçeli gibi onlarda bu galibiyete sevinen bir fenerbahçeli. Onlarda bir bayan gibi etek giymeyi hakeden bir fenerbahçeli.
Fenerbahçelileri aldıkları bu şerefsizce galibiyetten dolayı kutlarım.Nice böyle galibiyetlere. nokta nokta nokta şampiyon fenerbahçe. Hayırlı olsun
vay be selçuk derelinin o kupa hediye maçından sonra bu açıklamayı yine bi beşiktaşlı yapıyo şaştım kaldım insanoğlu işte

adam kafaya çıkıyosunda sol elin nereye çıkıyo indir bi zahmet yada gökhanı itmeyi bırak

napıyoruz napıyoruz