Bence hiç teklif etme, arkadaş kalın siz. Böyle arada bir çıkın gezin, sinemaya felan gidin. Ne bileyim halini hatrını sor, ama o teklif dediğin şeyi etme. İlişkiyi kendin yaşamalısın, burada şunu yaptık bunu ettik, ne yapmalıyım ne etmeliyim ile ilişki yaşayacaksan, yol yakınken vazgeç. Kızın tarafından düşünsene bi', bir webmaster forumunda yani bayaa bildiğin internette ondan bahsediliyor, aranızdaki ilişkiden, durumdan vesaire. Haberi olsa nasıl tepki verir acaba?