Konu
GALATASARAY - REAL MADRİD - ŞAMPİYONLAR LİGİ ÇEYREK FİNAL 2. Maçı - 09.04.2013 - 21:45
10-04-2013, 01:10:34
#3
birkan2096
Ses adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yedigimiz ilk gol bariz ofsayt ah be hakemler birazcik tarafsiz olsaydi simdi turu gecmistik.
Reale 10 kisi defans yaptirdigin icin sonsuz tesekurler galatasarayim.
Top ile aynı hizzeda sanki Ronaldo