Al işte. tövbe tövbe ya.
he he real oynamadı. hiçte umurlarında değildi maç. golleride real attırdı. real olmasa nasıl atcaktık 3 gol.
mantıklı düşünelim hocam real bize bu golleri verirmiydi o özgüven olmasa? adamlar bi top uzaklaştırıyolar dan dun realmadrid bumu sizce?
adamların attığı çalımlar yeter.