syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kadrolu 1.799 net maaşı, sözleşmeli 100 tl eksik sanırım.




Adliyeden seni çağıracaklar zaten hocam.
Çağlayan adliyesindeki dökümana baktım hocam "Sağlıkla ilgili olarak, görevini devamlı yapmaya engek bir durumu olmadığına dair yazılı
beyan" diyor.Bunu kendimiz mi dolduruyoruz yoksa herhangi bir hastaneden gidip heyet raporu gibi birşey mi alıyoruz?