RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Messenger live'den açıkcası senelerdir kullandığım için alışkanlık ve memnuniyetlik var bu yüzden yarın bu messengerin kapanacağını ve zorunlu bir şekilde skype üzerinden girileceğini hiç sanmıyorum.

Eğer bunu yaparsalar büyük bir eleştiri ve şikayet olacaktır ve bir çok'da kayıp oluşacaktır.

Kullanan var, kullanmayan var, anlayan var anlamayan var arkadaşım ya kafalarına göre!
haklıda olabilirsin olmayabilirsinde
msn 750 kişi var bende msn açınca cpu %50 vuruyor ve ram kullanımı 2 gb sadece msn kullandıgı ama şimdi skpy 128 mb ram kulllanıyor nerdeyse cpu hiç kullanmıyor teşekkürler skpy