Merhaba arkadaşlar bir sorum olacak. Bir kursa yazılmıştım Grafik tasarım - web tasarım ve web programlama. Grafik tasarım kursunu bitirmiştim. Web tasarıma başlayacaktım ama yurt dışına çıktım 20 gün. Bunu kursa bildirdim sorun yok demişlerdi. Son 2 taksitim kalmıştı tamamı için. Şimdi maaşı beklerken bir msj geldi. Avukata verilmişim. Hemen kursu aradım avukattan geri alamayız vs. dediler. Ben eğitimini almadığım kursun parasını ödüyorum siz beni taksit gecikti diye avukata veriyorsunuz dedim. Sizi aradık ulaşamadık bizde verdik diye yanıt alınca delirdim. Biliyorsunuz yurt dışında oluduğumu ayrıca yazılı uyarı yapmadan avukata veriyorsunuz dedim. Kalmış 2 taksitim 250 tlden 500 tl. Avukatı aradım 1100 tl istedi. Ödemezsem hacize geleceklermiş. Bende karşı dava açmayı düşünüyorum yarın sonuç çıkmazsa. Burada yapabileceğim neler var yardımcı olurmusunuz.